Каталог товарів
0
Кошик
0 товар(ів) 0 грн

Ваш кошик порожній!

Фізика
Фізика
Хімія
Хімія
Біологія
Біологія
Початкова школа
Початкова школа
Математика
Математика
Музика
Музика
Географія
Географія
Захист України
Захист України
Спорт
Спорт
Технічне обладнання
Технічне обладнання
Інклюзія
Інклюзія
Стенди
Стенди
Меблі
Меблі
Датчики
Датчики
Садочок
Садочок
Stem
Stem
Їдальня
Їдальня
Трудове навчання
Трудове навчання
Кабінет безпеки
Кабінет безпеки
НУШ 5-7 клас
НУШ 5-7 клас
Головна Блог

Блог

Мікроскопи для школи: практичні поради щодо вибору

Мікроскопи для школи: практичні поради щодо вибору

Нещодавно ми проаналізували, які мікроскопи замовляли у шкільні кабінети біології за останні роки. У цій статті поділимося нашими спостереженнями та рекомендаціями, які допоможуть вам зібрати найкращий комплекс обладнання для мікроскопічних досліджень у класі...

Інтернет-магазин освітнього обладнання 2023 року в Україні - компанія Elizlabs!

Інтернет-магазин освітнього обладнання 2023 року в Україні - компанія Elizlabs!

З великою гордістю повідомляємо, що наша компанія другий рік поспіль займає першість у номінації "Інтернет-магазин освітнього обладнання року в Україні".  ..

Продовжуємо впроваджувати реформу НУШ

Продовжуємо впроваджувати реформу НУШ

19 вересня 2023 року, уряд затвердив постанову «Деякі питання надання коштів спеціального фонду освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2023 році». Вона передбачає спрямування коштів на реформу «Нова українська школа» в розмірі 473,3 млн грн у 2023 році. ..

Кабінет технологій: реорганізація наявного простору та проєктування "з нуля"

Кабінет технологій: реорганізація наявного простору та проєктування "з нуля"

У цій статті фахівці компанії Elizlabs діляться своєю експертною думкою з метою допомогти адміністрації навчальних закладів розібратись, у тому, як організувати сучасний простір для здійснення повноцінної проєктно-технологічної діяльності учнями. ..

Викладання географії за допомогою STEM: інноваційні методики для залучення учнів

Викладання географії за допомогою STEM: інноваційні методики для залучення учнів

Інтеграція елементів STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) у шкільні програми природознавства, географії та екології НУШ дає змогу учням глибше зрозуміти предмет, застосувати вивчені наукові та математичні концепції до проблем реального світу, розвивати навички аналізу даних та критичного мислення...

Як організувати інтерактивну навчальну діяльність?

Як організувати інтерактивну навчальну діяльність?

У цій статті ми розглянемо переваги та корисність використання основних видів інтерактивного обладнання в цілях різностороннього розвитку та навчання дітей...

Як обладнати кабінет безпеки у закладі освіти?

Як обладнати кабінет безпеки у закладі освіти?

З метою створення умов для розвитку здоров’язбережувальних компетенцій учнів на 2023 рік перед освітянами було поставлено завдання — створити та забезпечити функціонування класів безпеки у закладах освіти України (відповідно до Наказу МОН № 135 від 10.02.2023 року)...

Переваги та недоліки бездротових вимірювальних датчиків: огляд та використання на уроках фізики

Переваги та недоліки бездротових вимірювальних датчиків: огляд та використання на уроках фізики

На уроках фізики учні повинні зрозуміти теорії та закони, які визначають поведінку різних об'єктів живої та неживої природи, а також навчитися застосовувати ці знання для розв'язання побутових завдань. Через те вивчення фізики може бути складним і надмірно теоретичним для учнів. Щоб удосконалити процес викладання фізики в школі, необхідно використовувати різноманітні підходи та методи, які допоможуть учням зрозуміти складні фізичні поняття...

Компанія Elizlabs — срібний член асоціації Worlddidac!

Компанія Elizlabs — срібний член асоціації Worlddidac!

Раді повідомити, що компанія Elizlabs є єдиним представником українського бізнесу, який здобув членство у всесвітній торговій асоціації індустрії освітніх ресурсів Worlddidac...

Сучасні підходи до викладання біології

Сучасні підходи до викладання біології

Біологія так і залишиться складним предметом для учнів, якщо обмежуватися лише сухим монотонним теоретичним матеріалом та практичними роботами з обмеженим змістом. Та це не означає, що вчитель не може змінити ситуацію, тому далі мова йтиме про необхідність застосування нових способів подачі інформації для кращого залучення учнів...