Каталог товарів
0
Кошик
0 товар(ів) 0 грн

Ваш кошик порожній!

Фізика
Фізика
Хімія
Хімія
Біологія
Біологія
Початкова школа
Початкова школа
Математика
Математика
Музика
Музика
Географія
Географія
Захист України
Захист України
Спорт
Спорт
Технічне обладнання
Технічне обладнання
Інклюзія
Інклюзія
Стенди
Стенди
Меблі
Меблі
Датчики
Датчики
Садочок
Садочок
Stem
Stem
Їдальня
Їдальня
Трудове навчання
Трудове навчання
Covid-19
Covid-19
НУШ 5-6 клас
НУШ 5-6 клас
Головна Блог Як подолати прірву між очним та дистанційним навчанням?

Як подолати прірву між очним та дистанційним навчанням?

Від початку пандемії COVID-19 освіта працює переважно в дистанційному форматі. Здавалося б, що адміністрація закладів освіти та самі викладачі вже адаптували свої уроки до дистанційки та навчання відбувається успішно та достатньо якісно. Проте, ми все ж спостерігаємо, що онлайн-уроки досі мають ваду - відсутність демонстраційних та лабораторних робіт. 


Без дослідницької діяльності опанувати предмети природничого циклу, як того вимагає система освіти, неможливо. Тому, щоб викладачі фізики, хімії, біології та географії не залишилися з цією проблемою сам на сам, у цій статті компанія Elizlabs поділиться експертною думкою. Далі ми розберемо, як має виглядати робоче місце вчителя для проведення ефективних онлайн-уроків та запропонуємо готові рішення для лабораторних робіт в умовах дистанційки.


Оргтехніка для організації робочого місця вчителя під час дистанційної форми навчання


Навчальний кабінет закладу освіти пристосований до дистанційного навчання може бути укомплектований у кількох комбінаціях технічного обладнання. Пропонуємо розглянути дві базові.


Комплекс обладнання №1


На нашу думку він є універсальним та дуже зручним для викладання всіх шкільних предметів.


  • Графічний планшет оцифровує в синхронному режимі написані від руки записи (формули, схеми, графіки, малюнки тощо). За допомогою нього викладач з легкістю зможе пояснювати хід розв’язку завдань під час уроків в Zoom (функція «Дошка повідомлень»). Загалом, цей інструмент дає змогу викладачу креативно підходити до вибору форми пояснення теми та раціонально використовувати свій робочий час. 
  • Документ-камера відповідно наказу МОН України №1440 виконує функцію зовнішньої веб-камери під час відеоконференцій для персонального комп’ютера форм-фактора десктоп та ноутбука. Крім цього, документ-камера має ряд переваг для покращення наочності дистанційного уроку. Ми продемонстрували їх у відео.



До того ж, за останній кілька років змістовні відео стали високоефективним засобом підтримки освіти в умовах дистанційного навчального середовища. І саме документ-камера є базовим пристроєм для гнучкого запису відеоматеріалів для самостійної роботи учнів.


Комплекс обладнання №2


Цей комплект відрізняється тим, що дає змогу вчителю проводити урок максимально схожим чином до звичного офлайн-уроку. Такий підхід допомагає бути організованим та вмотивованим до роботи. 


Інтерактивну панель можна було б використовувати як єдиний інструмент для проведення онлайн уроків. Легко через Google Classroom вмикаєте трансляцію всього того, що відбувається на панелі: записи, коментарі, відео тощо. Однак, одночасно з цим Ви не можете бачити учнів, а контакт з ними дуже важливий для ефективних онлайн-занять. Тож ця комбінація технічного обладнання, приєднаний монітор до інтерактивної панелі, дасть змогу Вам комунікувати з учнями, оцінювати їх реакцію та продовжувати пояснювати тему.


Далі у відео короткий огляд удосконаленої інтерактивної панелі для школи IQTouch TB1000 (Intel Core i7) 65".




З метою побудови гнучкого навчального процесу та організації динамічних і змістовних уроків усе запропоноване технічне обладнання також буде активно використовуватися в очному та змішаному форматі навчання. 


Готові рішення для лабораторної діяльності в умовах дистанційки


Для того, щоб реалізувати лабораторні роботи в онлайн форматі навчальний кабінет потрібно укомплектувати не тільки оргтехнікою, а й сучасними цифровими вимірювальними комплексами та наборами для дослідів. Якими способами можна забезпечити розвиток дослідницьких навичок  у віддаленому режимі? Пропонуємо Вам розглянути декілька варіантів.


Для предметів природничого циклу 


Цифрові міні лабораторії “Хімія”, “Біологія”, “Фізика” - це оптимальне рішення для реалізації науково-дослідних робіт як під час дистанційних та аудиторних занять. Кожна з них комплектується:

  • функціональною документ-камерою для запису дослідів та демонстрації під час відеоконференцій;
  • високоточними бездротовими датчиками Data Harvest та персональним комп’ютером форм-фактора планшетним ПК (Apple iPad 10.2" Wi-Fi 32Gb) для збирання, аналізу та інтерпретації дослідних даних;
  • та іншим обладнанням необхідним для викладання предмету.

Далі у відео продемонстровано легкість та простоту використання бездротових цифрових датчиків Data Harvest. 





Тобто цей комплекс дозволяє вчителю здійснювати лабораторні роботи разом з учнями в режимі онлайн. Наприклад, Ви можете підготувати електронний аркуш з різними завданнями, які вони будуть виконувати, слідкуючи за Вами: зафіксувати дані в проміжку, визначити тенденцію, проаналізувати зв'язок між показниками, побудувати діаграму чи графік тощо. Крім цього, програмне забезпечення датчиків Data Harvest дає змогу здійснити ті самі дії автоматично. Тому Ви можете скористатись цим для перевірки робіт учнів.


Для уроків фізики 


Викладачу, який захоплюється фізикою ми пропонуємо звернути увагу на багатокомпонентні демонстраційні та лабораторні набори. Це готові комплекти інструментів, приладів, витратних матеріалів для здійснення численної кількості експериментів, які описані у методичному забезпеченні. Перегляньте відео з оглядом одного з таких наборів.



Якщо поєднати Ваше прагнення зацікавити учнів та готові тематичні набори для дослідів, то у Вас точно вийде привернути увагу учнів, навіть через відеоконференцію, а далі вже справа майстерності.


До того ж онлайн-режим не виключає те, що учнів потрібно навчити дотримуватись заходів безпеки і правильно працювати зі спеціальним обладнання та інструментами у лабораторії. Тому для активного діалогу під час виконання досліду Ви можете ставити учням запитання на зразок: “Що треба перевірити перед тим, як…?”, “Які дії мені робити далі?”.


Для уроків біології


Для дистанційної дослідницької діяльності рекомендуємо придбати модель біологічного мікроскопу з камерою або цифровий мікроскоп LCD. Такі пристрої мають функцію трансляції зображення з об'єктива в режимі реального часу на комп'ютерне обладнання, де буде можливість нотувати та малювати схеми для максимального втілення принципу наочності у навчанні. Крім цього, Ви зможете фотографувати та записувати на відео спостережуваний об’єкт для наступного опрацювання учнями або для пояснення теми.


У відео ми демонструємо, як легко можна підготувати власний навчальний матеріал до уроку біології.




Отже, лабораторні роботи в умовах дистанційного навчання можливі. Тим не менш, нам не варто приймати це як постійну практику. Шкільні стіни, безпосередня взаємодія з лабораторним обладнанням та різноманітні дидактичні засоби навчання замінити технічно досконалими віртуальними можливостями не можна. Тому маємо надію, що українським закладам освіти вдасться організувати навчальний процес якісно та збалансовано. 


Команда Elizlabs залюбки допоможе Вам адаптувати навчальний процес до будь-яких умов найкращим чином чи то дистанційне, чи то очне, чи то змішане навчання.

  • Надамо юридичну консультацію та супровід у вирішенні будь-яких питань.
  • Допоможемо сформувати пакет документів.
  • Забезпечимо сервісну та методичну підтримку.
  • Доставимо обладнання безкоштовно для державних закладів освіти обладнання.

Звертайтеся до нас за телефонами, що вказані на сайті! 


Для того, щоб тримати руку на пульсі разом з освітянами України приєднуйся до спільноти Elizlabs в соціальних мережах: Facebook, Instagram та YouTube. Там розповідаємо про нові цифрові технології в освіті, особливості STEM-навчання в Україні, оснащення навчальних кабінетів та лабораторій, корисні інтернет-ресурси та інші теми в підтримку професії вчителя.